Skövdes största festförening

Skövde Sexmästeri

Det är vi som driver Kårhuset!

Att “Sexa” är en synomym för att “Festa” och kommer från det äldre svenska språket.

Ett sexmästeri, även kallat festmästeri, klubbverk, klubbmästeri eller festeri är inom den svenska universitets- och högskolevärlden en studentförening eller grupp med ansvar för att anordna fester åt medstudenterna.

Skövde Sexmästeri är en festförening för studenter, av studenter, som läser vid Högskolan i Skövde. Majoritet av oss som är medlemmar i föreningen är aktiva eller f.d studenter som vill ha så roligt som möjligt och främja studentlivet i Skövde! Det är vi som driver och tar hand om vårt kära kårhus – Kårhuset Boulogner (KB). I över 30 år har SköSex varit den givna festföreningen i Skövde! Som medlem blir du inbjuden till våra exklusiva event, bättrar på ditt CV och får vänner för livet!

Vill du vara med på ditt livs äventyr? Tveka inte att höra av dig till oss! Vi hjälper dig förgylla din studietid här i Skövde!

Vill du vara med och skapa festen?

Vägen till medlem!

1. Fundera först över vilket fokusområde du vill rikta in dig på hos oss för att skapa festerna:

2. Skriv därefter till oss eller ta kontakt med någon som redan är medlem i föreningen.

3. Klart!

Vad händer sen?

Inom 3 Dagar.

Hej!

Vad kul att du visat intresse! Vi kontaktar dig snarast med lite mer information.

Inom 3 Dagar.

1 kväll.

Prova på

Innan du bestämmer dig för att gå all-in bokar vi in dig en kväll till att hänga med oss och se hur vi jobbar och vad vi gör. Diggar du det är det superkul!

Om du känner att detta inte riktigt är din grej är vi ändå glada att du kom och testade. 😃

1 kväll.

4-7 Månader.

Aspirant

Har du valt att stanna? Superkul!

Du är nu en aspirerande medlem; en lärling som har en rolig och utvecklande resa framför sig.

Du kommer få lära dig ännu mer ingående hur vi jobbar, lära känna en härlig skara människor och få möjligheten att utveckla dina egenskaper i din egna takt.

4-7 Månader.

Så länge du vill!

Medlem

Grattis! Du har aspirerat under en längre tid, visat att du kan våra arbetsrutiner samt värnat för föreningen och dess medlemmar.

Du har nu vad som krävs för att bli invald i föreningen och förtjäna titeln som “Sexare”.

Väljer du att stanna är det nu upp till dig och dina medmänniskor att lära upp de nya aspiranterna och välkomna dem till vår gemenskap. Du kan även utöka ditt engagemang med att ställa upp till att bli en del av styrelsen!

Så länge du vill!

När du väljer att sluta.

Alumn

Även om vi vill stanna här hela livet så inser även vi att man måste få gå vidare och låta nya människor ta sin plats i en föreningen som ständigt utvecklas.

När du känner dig färdig med föreningen kan du bli en alumn – en medlem som väljer att lägga föreningslivet på hyllan.

Men glöm dock inte! När du väljer att gå alumn kommer du fortfarande ha vissa förmåner hos oss livet ut och du kommer alltid vara välkommen tillbaka.

Som vår förening, stolt och högt, ofta kommer påminna dig om;
“En gång Sexare, alltid Sexare!”

När du väljer att sluta.

"Kårhusgeneral"
Uthyrningsansvarig

BERÄKNA DITT PRIS

Ange dina detaljer nedan för att beräkna vad ert event på Kårhuset Boulogner uppskattas att kosta.

{{ thankYouPage.title }} {{ thankYouPage.description }}
{{ thankYouPage.order_title }} {{ getOrder.orderId }}
Två kolumner
Vertikalt
Horisontellt
RentBoulogner-SV
Summering
Namn Totalt
"{{getWooProductName}}" has been added to your cart
Have a promocode?
Promocode Dölj Visa

Notera att kostnad endast används för att få en grov överblick på prisbilden och är där med ej bindande. Tillägg eller avdrag för övriga tjänster kan tillkomma efter överenskommelse. Moms tillkommer inte för varken företag eller privatpersoner då vi är en momsbefriad och icke vinstdrivande organisation som driver KB.

Bartender & PartyNinja

Den vanligaste vägen in i Skövde Sexmästeri!

Här får du bemästra lärdomen att lära dig driva en pub & nattklubb tillsammans med massa andra sköna medmänniskor.

Rulla till toppen